
Досегашната практика упатува на заклучокот дека образовната компонента често се запоставува наспроти воспитната кога во многу случаи доминира најчесто на нереална подлога од причини што учениците во многу случаи не се во состојба благовремено да се приспособат на новонастанатата ситуација.
Токму поради тој факт во Програмата ќе доминираат содржини од веќе споменатите подрачја (воспитно,здравственото,интелектуалното и работното воспитување).
Граѓанското воспитување, поточно програмските содржини од оваа област ќе бидат предвидени и застапени соодветно затоа што времето во кое живееме неминовно ја наметнува потребата од едуцирање на учениците и нивно непречно вклучување во глобалните трендови и интегративните процеци во светски размери.
Ќе се негуваат духовните вредности на најголемите умови на човештвото, хуманите односи меѓу поединците и групите; демократските процеси и правото на сопствен избор, моралните вредности итн.